11.18.2008

01.29

Tvungen att bli lite personal såhär innan läggdags som vanligt... Imorgon åker Topaz härifrån och det känns lite knäppt. Samtidigt som jag kommer sakna henne jättemycket känns det också skönt att jag ska få upptäcka Barcelona lite mer på egen hand, eftersom vi praktiskt taget hängt ihop sedan dag ett här. Och vänskap innebär ju ibland lite kompromisser, som vi alla vet. Så det ska bli intressant att få bestämma lite själv. Vad jag nu egentligen kan tänkas göra själv här. Inte för att jag kommer sitta på mitt rum och bida min tid. Intalar jag mig iallafall, haha.

Får kanske ta och lära mig lite spanska, rent av.

För övrigt är jag så jävla trött på att inte leverera. Och så jävla trött på att inte få något tillbaka när jag väl försöker. Jag är så rädd för att göra saker värre att jag inte vågar försöka göra dem bättre. Så rädd för att jag bränt mina broar att jag inte ens vågar kika efter om de står kvar. Jag bara blundar och glömmer. När blev jag feg och svag i självförtroendet? Kan det ha varit när jag blev ensam..?

Inga kommentarer: