11.11.2008

P.S. Lite mycket politik på sistone? Hade kunnat vara pretto och skaffa en egen liten kategori för mina "politiska" inlägg (även om det senaste hade mer med allmänvett att göra...) men jag omfamnar min egen okunnighet i ämnet och låter dem samlas i övrigt-mappen. Jag är ungefär lika lite insatt i politik som John McCain är i ekonomi. Kanske ska fråga om han behöver en ny vice till nästa val efter årets flopp? Jag planerar inte att skaffa några barn i det närmsta! Förutsatt att han lever år 2012 förstås, gammgubben.

1 kommentar:

www.jansdotter.net/blogg.asp sa...

Hej Jasmin! Vad roligt att du tittade förbi. Jag besöker din barcelonablogg lite då och då jag med - låter som det är fantastiskt där och min Fredrik bekräftade det efter en kursresa där. Hur länge ska du stanna? Lite bittersweet kan jag dock tänka mig att det är för dig, då du har det härligt där men saknar familj och pojkvän i Sverige. Kan förstå att du fic bebisdille när du jobbade med småttingarna, jag har nog alltid haft lite bebis- och barndille... men jösses vad underbart på alla sätt och vis det är att ha en egen. En egen liten dotter, ja, jag tröttnar då aldrig på att säga det. Vad tryggt att en biträdande barnvakt och framtida gungputtare (trots att det inte är så spännande...) - du får komma över på en fika när du kommer hem och lukta på bebis och snacka lite kläder med mig. Jag vill se Barcelona-fynd och dyrgripar. Blev inte lite grön i ansiktet när jag såg din CL-skor från New York! Hälsningar från (Sverige) Jonna och Tuva-Lisa.