10.15.2008

18.03

Kom precis hem från gymmet, där halva tiden mest bestod av att jag och Topaz solade/sov i solstolarna uppe på taket... DET är sweet! Det bästa med hela gymmet! Sprang lite på löpbandet och konstaterade att jag knappt blivit godkänd i högstadiegympa med den formen jag är i nu. Hahaha, som om jag någonsin varit i nån "form" ioförsig. Tycker även det är lagom tråkigt när folk skriver om träning, så jag slutar och övergår till något mycket roligare: kakor! Bullar, bakelser osv. På vägen hem från gymmet ligger (ironiskt nog) världens sööötaste lilla bageri som har massa olika spanska små kakor. Det är mycket grädde och smördeg som gäller. Jag och Topaz kan aldrig hålla oss från att gå in och köpa något. Idag köpte jag en munk och en liten chokladboll. Sen skrattar vi åt att vi går på gym överhuvudtaget när vi ändå bara plusminusnollar. Jag är iaf så jääävla glad att jag hittat någon som gillar att äta lika mycket som jag. Hur kul hade det blivit att bara hänga med den skinny ryssen liksom? Hon bitchsnappade för övrigt totalt på mig häromdagen och skrek åt mig under lektionen. Hon kanske blir gladare om hon äter lite?

Nu sitter jag här med mitt "Digest"-té... Hahahaha, who am I kidding?

3 kommentarer:

Anonym sa...

forsätt blogga, det är kul att läsa om barca!!! ;)

anyway, jag undrar bara hur mycket overkneebootsen från zara kostar? de är VACKRA

Anonym sa...

haha, vet du varför vi är bäst, du å jag? för när jag och julle tränat igår, så gick vi ut och tog varsin cigg, varpå vi cyklade till systemet och köpte några öl. vad tycker vi om den slöppheten? bra lite såhär stereotypt manligt/kvinnligt också haha. (kakor vs. öl!!!)

pusso pälsko!

Jasmin sa...

Anonym: de kostar cirka 1000 spänn här, antagligen lite mer hemma! Men visst är de vackra?

skurt: du e bäst. älskar dig!!!