12.15.2009

Önskelista:

önskis

Eftersom jag både fyller år (21) och firar julafton nästa vecka, tänkte jag slänga upp lite inspiration till tomten:
  1. Ett par snygga brouges, dessa kommer från Topshop. Acnes paradkilklackar kan ni inte ha missat att jag gillar.
  2. Weekendbag från Longchamp. (Som jag kanske blir tvungen att köpa till mig själv i förskott eftersom den väskan jag har inför hemfärden är på tok för liten!)
  3. Klänning från H&M Divideds julkollektion.
  4. Kaffepress från Bodum.
  5. Nagellack i blå, turkos och rosa/beige, dessa är från OPI. Startkit från i.d. Bare Minerals. Multiskugga i neutrala toner från Dior.
  6. Kuddfodral och leopardhandduk från H&M Home.
  7. Parfymer: Narciso Rodriguez for Her, Viktor & Rolf Eau Mega.
  8. Knallrosa plastklocka från Triwa eller liknande. Smycken från Good Charma och Tiffany's.
  9. DVD-boxar: O.C (alla säsonger), Vänner (alla säsonger), Grey's Anatomy (säsong 3 - 5).
  10. Böcker: Skönhetsbibeln av Karina Ericsson Wärn, 1000 places to see before you die, samt massa skönlitteratur! Romaner, diktsamlingar, chicklit, klassiker - allt mottages gärna.
ÄVEN: Pengar. Kan användas till Paris, nytt objektiv till kameran eller att stoppa hålen i fickorna. Pengar är tråkigt nog alltid den bästa presenten!

This is a wish-list for both my birthday and Christmas!

1 kommentar:

Johanna sa...

Älskar pjucksen från Acne!