12.17.2009

Driving home for Christmas

Eller nästan i alla fall. Sitter på tåget hem mot Malmö och är lika förväntansfull som om det var självaste julaftonsmorgon. Har packat med så mycket grejer (skyller på Paris) att mina armar blev rent förlamade bara av vandringen mellan perrongerna på Stockholms Central. Tur att jag har starka armar som väntar på mig när jag kommer fram... Tänk, ikväll somnar jag hos min älskling och imorgon samlas bästa vännerna (-1) för första gången på jagvetinte hur länge. Har massor av partyn inplanerade, och på måndag fyller jag år! Det enda som ännu är oklart är nyårsafton, men för första gången kanske jag inte riktigt bryr mig? Äsch, det löser sig - det gör det alltid. Älskade Skåne! Vill komma fram nu nu nuuu! Så länge gräver jag ned mig i Madde-reportaget i nya ELLE. Det var verkligen maffigt, stort plus för de fina bilderna. Fast vartannat ord är jobb och vartannat Childhood lyser hennes personlighet verkligen igenom (och trots den sparsmakade omslagslooken hittar man blå strassbeklädd Roberto Cavalli-gown, YSL-väska samt ett Cartier-armband mellan Childhood-pärlorna...) Kanske för att det är en nära väninna (Josephine Zapata Genetay, som för övrigt verkar vara en jävligt skön tjej) som skrivit den. Vill diskutera den med Maria "Svensk Damtidning" P-daughter snarast. SNART FÅR JAG. JA!

Inga kommentarer: