12.07.2009

Mästar-Kate:en i stövlar

29wuhd 33nujv8
Bilder: minns inte, vet någon?

Gud vilken finurlig titel jag kom på där. Har inte så mycket humor för tillfället. Min dator bråkar. Stänger av sig av sig själv hela tiden! Kan vara fel på fläkten så att den överhettas? Vad gör jag nu liksom? Har iallafall lyckats ta en backup. (Puh.) DÖR vad handikappad man blir och vad jobbigt det är utan en fungerande dator!!!

Annars saknar jag mina hattar som är kvar i Malmö, önskar det var jullov, har precis satt upp en adventsstjärna och gjort ett fantastiskt köp jag vill visa upp nu nu NU! Hoppas datorn håller en stund bara...

My computer is messing with me, sorry for the lack of updates!

1 kommentar:

Little Peaché sa...

jag hade exakt samma problem och fick då tipset av datorteknikern som var här att ta dammsugarslangen och sätta mot fläkten. för datorn blir överhettad för att den drar in så mycket damm.
så dammsuga ut det så ska det funka bättre!

puss1