4.19.2010

TV-tips

Photobucket

Jag och Per revivade den gamla serien Nollor & Nördar när vi kom på att det var Judd Apatow (Knocked Up, 40 Year Old Virgin, Anchorman och min absoluta favvis Forgetting Sarah Marshall bl.a.) och det vanliga gänget som låg bakom den. Tack vare det hittade Per även Undeclared från 2001, som det tyvärr också bara gjordes en säsong av. Så jävla bra! På köpet återförenades jag med min crush Charlie Hunnam från Green Street Hooligans (haha) och inte minst fick jag ännu en anledning att titta på Jason Segel som spelar ärketoffel yet again och är typ bäst i världen.

Hela serien finns att ladda här. Do it.

Det är sjukt roligt att de verkligen är ett gäng. Ena skådespelaren efter den andre från de senare filmerna dyker upp i TV-serierna, riktigt kul att se t.ex Martin Starr!

Inga kommentarer: