4.20.2010

Idag är en stor dag

Photobucket

Idag är en JÄVLIGT stor dag. Idag fick jag hem något jag velat ha i ungefär... hela mitt liv? Jag har inga hål i öronen, och har tänkt låta det vara så. Det ända jag verkligen har tyckt varit tråkigt med det är att jag inte haft några bamboo-hoops. Det är typ det finaste som finns tycker jag. Med jämna mellanrum söker jag på "bamboo hoops clip on" och nån gång innan jul fick jag äntligen napp på eBay! Efter en misslyckad försändelse var dom äntligen här, i min brevlåda, IDAG. Har suttit med dem dinglandes från snibbarna hela kvällen. Äntligen. Mår så bra. Nu vill jag bara hitta ännu tjockare och större!

<3

2 kommentarer:

ponelli sa...

woho grattis! men hur kommer det sig att du verkligen inte vill göra hål i öronen?

Jasmin sa...

Egentligen handlar det väl inte så mycket om att jag verkligen inte vill, det har bara inte blivit av! Jag har väldigt känslig hud och större risk än andra att få nickelallergi. Jag vet att jag hade kunnat undvika det genom att bara ha äkta smycken osv, men ändå. Nu är jag ju 21 och det har blivit min grej litegrann, folk blir alltid så förvånade när jag säger att jag inte har några haha! Det blir mer sport att hitta snygga clips ;)