10.03.2009

Ihla Bela, 7 August

IMG_1974 - Kopia

IMG_1979 - Kopia

IMG_1988 - Kopia
Havaianas-shopping, of course

IMG_2046 - Kopia

IMG_2077

IMG_2113 - Kopia
Öl-paus i skuggan

IMG_2139 - Kopia
Jag var överlycklig! Hello Kitty-kylskåpsmagneter!

På den allra varmaste dagen tog vi färjan till Ihla Bela, La Isla Bonita! Vi hade fått förmaningstal om mygg och insekter så tightsen och gympadojorna var på. Behöver jag säga att de åkte av? Det var inte myggsäsong visade det sig, och det tackar vi för, vi som höll på att smälta ihjäl. Ingen hade badkläder med sig, men jag och Anna lyckades hitta de minst minimala av brassebikinisarna, så att vi kunde hoppa i badet! Bästa badet ever. Skorna byttes snabbt ut mot ett par blingade Havaianas. Ni skulle se vilket utbud de har! 80-200kr kostar ett par i Brasilien, lite bättre än hemma... Om man inte ville ha 1000kr-varianten med strass över högt och lågt. Jag köpte en solhatt och såklart kunde jag inte motstå Kitty.

On the hottest day we drove to Ihla Bela, the beautiful island! We were scared of bugs and wore covering clothes... Do I have to say that they didn't stay on for long? No bugs in sight, only the sun shining bright!

Inga kommentarer: