10.22.2009

IMG_7648x

IMG_0557

En dag och natt-outfit från Rio! Yey! Kan ju passa på att i förebyggande syfte dementera eventuella gravidrykten angående bild nummer två... Inte ens till slutet av resan hade vi lärt oss dubbelkolla de Brasilianska menyerna, som oftast har som standard att en beställning mat ska delas på två personer. Lite dyrt tyckte vi allt att det var när vi, glada i hågen, beställde varsin rätt. När det visade sig vara fyra kycklingfileer per person, två fiskar, två omgångar pasta, osv. ville man ju inte erkänna sig vara en dum turist, nädå, så vi ÅT! Det finns en bild där jag spänner ut magen till sin fulla kapacitet, men den är så läskig att jag knappt vågar visa den. En sån "hängbuk" ska man väl inte ha när man är 20 år? (Vuxna människor alltså. Dör.)

Dag:

Hatt - Köpt på Ihla bela
Shortsdress - Köpt på Bali
Flipflops - Havaianas
Väska - Longchamp
Bikini - Något Brasse-märke
Bok - Bästa bästa
Shantaram
Vattenflaska - Minns ej


Natt:

Långklänning - H&M
Sandaler - Bruuns Bazaar
Väska - Farmors
I magen - Brasiliansk pasta

1 kommentar:

victoria sa...

FY den klänningen ångrar jag så innerligt att jag aldrig köpte när jag hittade dne på rean, tänker på den JÄMT! om du nånsin vill sälja den så hör av dig!!!