3.12.2009

Lover the label

lover1

I.lover2
Bilder: loverthelabel.com

Jag är kär i Lovers vårkollektion Sacred Hearts College. VAR kan jag köpa ALLT? Varje plagg kan matchas på så många sätt. Det här måste vara ultimata garderoben. En riktigt välskräddad och vacker bas är det jag längtar efter mest just nu... Det behövs liksom ingenting annat?

Jo, förresten, jag kompletterar gärna med toppen och kjolen ur höstkollektionen:



Det var bra så, tack!

I'm in LOVE with Lover's spring collection Sacred Hearts College... Every piece is perfection!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart! Finfina färger och silhuetter. Jag tar gärna hela kittet också! Skulle vara svårt att välja bara ett enstaka plagg!

Pattunia sa...

åh gimme gimme gimme!

Anonym sa...

I really like the second dress (the white one). Very Chanel! :) Not to mention the shoes in the last pic: so chic and retro.

Selina (Flying Saucer) sa...

hii! just discovered your blog, it's great! thank you for bringing this label to our attention, i love it!