3.18.2009

Underbara interiörer






Bilder: elledecor.com

Inredningsinspirationen fortsätter att flöda! Vill sammanfoga samtliga av dessa miljöer till mitt rum/min framtida bostad. Hur knäpp och underbar är den där walk in closeten liksom? Har alltid älskat färgkombinationerna med metallic, turkost och rosa. Hemma hos pappa har jag tidigare haft silver/rosa genomgående i rummet och hos mamma silver/turkos. Älskar f.ö. gulddetaljerna på första bilden. Måste ha lite mer guld i mitt nya rum, alltså.

De mörka bokhyllorna på sista bilden är underbara. Älskar även hur tavlorna står lutade ovanpå, idealt att slippa borra när man har stenhårda betongväggar som jag...

I want to incorporate so many elements from these pictures into my new room. The bright colours, the metallics and the dark bookcases in the last one... And don't you just love the beautiful and wacky walk-in?

3 kommentarer:

Hanna Rosengren sa...

Inspiration!!

Anonym sa...

Simply amazing! :) A charming hodgepodge of styles! Artsy, elegand and a bit mysterious. Fantastic blog, by the way!

Anonym sa...

"Elegant", not "elegand." Oops! ;)