1.28.2009

DvF









Jag brukar ju låta kollektionerna växa lite innan jag bestämmer mig för vad jag gillar och inte gillar. Sitter inte nödvändigtvis bänkad när de första bilderna från modeveckorna laddas upp. Jag gillar ju inte heller det där med att vara inne på fel säsong hela tiden... Sommarinspiration vill jag ha på sommaren - och vice versa.

Med det sagt så har Diane von Furstenbergs vår/sommar-kollektion verkligen blivit en förhandsfavorit. Kanske har lite att göra med The City-exponeringen? Eller så är det bara att jag älskar allt blommigt, feminint, bohemiskt, färgglatt och vackert...

Diane von Furstenberg's S/S09 collection is amazing. Summer any time soon?

1 kommentar:

Unknown sa...

hej vad fin blogg:D just nu kan man vinna en snygg jeansjacka GRATIS i min blogg :) Kika gärna in!