1.16.2009

Backspegeln

Så här såg jag ut under 2008...

Januari
januarioutfit
KB, med nya älsklingsbootsen från Don Donna

januari (2)
Inkonst, i efterlängtade Topshop-kjolen och massa smycken! Dior-väskan hängde på.


Februari
februarioutfit
Facehunter kom till Malmö, men jag fotograferade mig själv på toaletten i min nya H&M-kavaj och gröna lackväska från lilla favorit second handen som inte finns längre...


Mars
marsoutfit
Den var S:t Patrick's day i New York och jag prickade in hela irländska paletten med hjälp av American Apparel.

IMG_9311
Jag fick inviga min rutiga Minimarket-kappa längs avenyerna.


April
09ab1f9c8af6c79b926788d64aca3e63
Festade i min älskade "lilla röda" från H&M, och på handleden sitter ständigt armbandet från Tiffany & co i New York.

bild 272 (2)
Chloé-väskan var även det ett lyckat köp från NY...

During 2008 I looked like this...

Inga kommentarer: