1.21.2009

18:37

Jag får inte tag på min pojkvän och jag blir orolig, trots att jag vet vad han gör... Jag får ALLTID tag på honom, vilken tid på dygnet, vilken dag som helst. Därför blev jag lika nervös igårkväll när han inte svarade förän vid mitt tredje samtal (han var i duschen...) Tjena hej co-dependent tjej!

Allt har med andra ord gått tillbaka till det normala, jag jobbar eller är med Per ungefär all min vakna tid. Borträknat då jag sitter här vid datorn. Fastän jag längtade hem mot slutet av Barcelona-vistelsen och saknade Per så jag fick krupp, så är inte livet här hemma mycket att hänga i den utkastade julgranen. Det är kallt, jag får eksem, jag blir ful, jag blir tråkig. Jag längtar bort igen. Vet inte vart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att jag inte är den enda som blir smått galen när pojkvännen inte svarar. Målar alltid upp de värsta skräckscenarion i huvudet.

Anonym sa...

Oh jag längtar också bort.. vet inte vart men bara bort.. gärna till värmen..

Anonym sa...

Ta med dig karlsloken och far till barcelona igen :)