1.20.2009

Backspegeln forts.

Maj
bild 063x
H&M-baddräkten var det snyggaste sommarköpet! Här till gammelmosters kjol.

IMG_1218x
Gul kjol var ett sommarmåste, denna är egentligen en klänning...


Juni
of
Bästa Anna tog studenten! Jag var ljuslila i Topshop-volanger.

bild 230
Midsommarafton i farmors gamla klänning.


Juli
IMG_4039
Marint i hamnen på Ven.

IMG_3710
Efterfestival på en kulle i Prag. Finaste hatten köptes på festivalområdet i Deutschland.


Augusti
IMG_4675
Way Out West med festivalsandalerna från föregående år.

IMG_4897
Nyanländ till New York för andra gången på ett år!

12
Högsommarvärme, bara ben och shopping med Elin Kling! Carrie-skorna från Steve Madden och skärpet var några av kapen...

n512248355_1314269_6369
Skorna hängde med hem på Grekisk fest i Falsterbo för att fira sommarens uttåg.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du har en riktigt grym stil! fortsätt så:)

Hanna Rosengren sa...

Du har verkligen en sjukt bra blogg!

Anonym sa...

Jag instämmer. Du har en sån cool stil att man bara dör! Steve Madden skorna is to die for! Väldigt avundsjuk. :) Din blogg är sådär coolt laidback, snygg och rolig att läsa också. Keep it up!

Victoria H sa...

Du är så jäkla snygg!

http://immpuls.blogg.se

Jasmin sa...

Allihopa: Fy fan vad ni är söta! Shit alltså! Jag fortsätter gladeligen för er skull :)

Louise Svensson sa...

Måste säga att du är jätte söt och har ett speciellt ansikte =)

Anonym sa...

Jag kan inte låta bli att kommentera! Guud vad snyggt du klär dig :D