2.03.2010

WEEKDAY

IMG_9983x

Cheap Monday-visningen smygfotograferade jag tjejen (identifierar henne som snygg-Ellinor?) i coolaste jeansklänningen med uppsprättade axlar! Igår var jag nere på stan och såg att den hänger i Weekday-butiken och kommer från deras MTWTFSS (min favorit, som jag nämnt tidigare...) Annars kan man enkelt sprätta själv, har själv varit inne på att göra öppna axlar på någon gammal klänning. Vill man köpa den färdig tror jag den låg på en femhundring.

Det börjar för övrigt droppa in nya vårplagg ur kollektionen och som vanligt vill jag ha typ allting. Perfekta basplagg! Från förra säsongen plockade jag hem följande:

weekday
Bilder: weekday.se

I love the Weekday brand MTWTFSS! The awesome denim dress I shot after the Cheap Monday-show is from the spring collection...

4 kommentarer:

emma sa...

Sv: Haha galet. Jag hade rosa peruk :P så du kanske inte kände igen mig. Jo jag bor här så, hur länge är du på besök?

emma sa...

Okej vad pluggar du? Vi måste ju ses någon dag!

emma sa...

Oj :D Hur är det då? Hur långt har du kvar?
Just nu jobbar jag som barnflicka och fixar med ansökningar inför hösten. Jo precis :D lätt att du får göra.

emma sa...

Okej, läste engelska I i höstas, hemskt tyckte jag :P Men ja.. Jo men lätt! :D