4.15.2009

22:56

IMG_4051x

Åh, gud vad det har gått tid tid tid. Jävla tid. Har mycket att skriva om men jag hinner ju fan aldrig. Kanske om jag också hade en sån där minidator i handväskan (helst en rosa) så hade bloggen kunnat vara á jour. Senaste nytt är att jag haft en underbar påskhelg med besök från USA/Grekland/Barcelona och jag har fått visa upp min älskade värld. Oerhört lycklig och stolt är jag över den. Jag har även fått nödvändiga kråkor på mina betygskopior, samt nästan rört en gammal svensklärare till tårar av mitt framtida yrkesval. Idag är sista antagningsdagen till högskolan, och sista minuten-kollen på studera.nu kan man ju se sig om i stjärnorna efter... Servrarna verkar vara så nere som det bara går. Synd. Men jag får väl hoppas att jag gjort rätt. Imorgon firar vi Marias 21-årsdag, på fredag är det IB-reunion och om några veckor bär det av mot solen. Livet är rätt så bra.

Nu ska jag inte fastna här hela natten, som igår då jag fick reda på sanningen om Gossip Girl noir-bloggen. Ingen överraskning, men ändå. Lite sugen på opera blev jag...

Inga kommentarer: