12.04.2008

00.00

IMG_1205

IMG_1215

Shit vad jag är omotiverad på kläd-fronten alltså. Har iallafall fått mitt kamerastativ nu, så vi får se om jag hittar på nåt skoj med det. Är man knäpp om man tycker det är snyggt med mammas fleecetröja från Everest, tights och gympadojjor? För så ser jag ut just nu, och ja... Jag gillar det! Älskar mina nygamla sneaks som jag shoppat här i Barca. Mm mm mmm.

Sitter här med fett hår (börjar bli dags för en tvätt tror jag, Nella!) och glasögonen på. Råkade somna när jag kom hem från skolan, så idag har produktiviteten varit minst sagt låg. Testade en ny mataffär (inte Consum) och den var bra. Lagom fräscht. Köpte en fryspizza på kortet. Money well spent.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha!
vaad händish imorgon och sånt??? och helgen?? du har väl inte börjat packa än, höhö