12.28.2008

Reunion

IMG_2134

IMG_2127

IMG_2166

IMG_2161

IMG_2195

IMG_2201

För någon vecka sedan hade vi IB-reunion på skolan som sen fortsatte till Lilla Torg och därefter Möllan. Vi fick dela med oss av våra nuvarande sysselsättningar - tanken var väl att man skulle ha hamnat på ett engelskt universitet, men Matildas variant var väl så spännande. Pepparkaksbrända Matilda kom hem efter några månaders surf i Costa Rica, gjorde ett gästspel och försvann sedan direkt till Åre. Imorgon tror jag att hon kommer hem på riktigt och då planerar jag att få klämma på henne!

Met some of my former classmates at the International Baccalaureate-reunion in school a few weeks ago. Beer, smörgåstårta and friends - some of the best things about being back in Sweden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

grymma bilder där jasmine!

Anonym sa...

Hmm, jag kände igen den där Matilda. Jag kanske åkt skidor med henne?

Annchen sa...

Aloha! Tack för inviten häromdagen, fast jag är tyvärr fortfarande kvar i Deutschland. Hur länge är du kvar i Malmö? Jag kommer upp den 10:e i ett par dagar.