4.06.2010

Elin, Marcella, deras skor och jag!

Photobucket

Photobucket

Glad Påsk i efterskott allihopa! Själv har jag mest legat nedbäddad med feber i min pojkväns säng. Inte så särskilt kul, men ganska mysigt ändå. Som välkommen tillbaka till livet (och bloggen)-present föll det sig så trevligt att två av mina favoritbloggerskor skrivit om mig i dagarna! Eller rättare sagt: de har skrivit om sina skor och jag har halkat med på ett hörn...

Elin Kling visade upp sina fina Chloé-skor som hon köpte när vi var i New York tillsammans. Marcella Mravec nappade på mitt tips om ett par loafers från Vagabond som fakiskt hette Marcella och instantly fick mig att tänka på henne! Fina tjejer med fina skor!

1 kommentar:

Little Peaché sa...

Men gud så skoj! Du är allt en liten blogginsider!

Stor kram på dig