4.24.2010

Mina 5 favoritskor

Christian Louboutin

Skyhöga från Christian Louboutin

Skorna jag köpte när jag vann en shoppingweekend med Elin Kling i New York. Historien om dessa kan ni läsa på min gamla blogg här.

Betsey Johnson

Betsey Johnson-galenskap

Dessa köpte jag också i New York, second hand för typ 300 spänn. Så det gör inget att ena spännet gått av och att de är så gott som omöjliga att gå i... De är konstverk!

a1b5b94cbc930ca529868ead7ff6d22b

Kilklackar från Marc by Marc Jacobs

Dessa hittade jag i en liten second hand-affär i Malmö för 150kr. Snacka om fynd! Egentligen är de en halv storlek för stora, men jag har kört dem med en mönstrad strumpa i. Mums!

1a369a4d28693efdb99932595ac7a846

Sandaler från Topshop

Dessa lever jag i hela somrarna! De är så mjuka och sköna och fina.

a

Acnes korta Pistols

Mina finaste nya skor som jag kommer älska för evigt! Efter jag lagt på en gummisula ska de ut luftas. Tycker att de är ungefär världens finaste skor.

Glamour har just nu en skospecial på sin site, där de ber kända bloggare lista sina favoritskor. Jag tänkte att jag kunde göra en härmis!

1 kommentar:

Linuzzz sa...

hej babe!

tänkte att du antagligen ville höra dessa låtarna

http://hypebeast.com/2010/04/lupe-fiasco-featuring-pharrell-horn-synth/

http://www.youtube.com/watch?v=wuKj42ze8OQ

allt bra i uppsala? kommer du till malmö snart?

puss