9.10.2009

We'll feed the food to the Ford and we'll live off the coconut



Under barndomens långa sommarlov och soldränkta helger i huset på Ven skapades det ett väldigt speciellt soundtrack. Jag och lillebror var noga med det där, pappas vinylskivor och de utvalda CDs som bodde på Ven fick endast spelas där. Och de var ALLTID tvugna att spelas! Jesus Christ Superstar på påsken, Pugh Rogefeldt så fort man kommit innanför dörren och kanske bäst av allt: Sheet Music med 10cc, där favoriten var Hotel. På senare år har jag försökt lokalisera låten på internet utan framgång... MEN NU! Nu är det inte riktigt lika noga med reglerna, jag har redan lyssnat på den minst 5 ggr i rad! Utan att ens lyfta på nålen!

2 kommentarer:

Little Peaché sa...

LÄTT ATT VI SKA FIKA!!!=)

Jag mailar mitt nummer så ses vi!
Jag blir alldeles tåris att du vill träffas, för jag vill att du ska veta att jag alltid beundrat dig så!
Och har alltid tyckt om dig! Och nu blir jag alldeles emotional så summa summarum! ja vi fikar! =)

Kram på dig

Maharishi -- Yogi M. sa...

Grimt Gummis! Pappis