7.02.2009

PALLER

Ibland hatar jag Malmö och vill inget annat än att komma härifrån. Då räknar jag in kvällar då man tydligen inte kan komma till klubben kl. 00.15 och förvänta sig att bli insläppt utan att köa i en och en halv timme(!!!) en onsdagkväll. Okej att det är "sommarlov" men att så många människor är lediga och att det bara finns ett jävla ställe att gå till övergår mitt förstånd. Eller, nej det gör det ju inte egentligen... Jag vet att Malmö bara är en liten pisskitinceststad. Det blir så uppenbart på nytt så fort folk hemvänder under sommaren måste visa hur hippa och coola och snygga de är och bara ser förbi en när de hoppfullt ansluter sig till skaran som visst ska in i VIP-kön, står på listan, känner vakten eller bara är sugna på att suga. Sen står de där och stampar lite lagom irriterat med stilettklackarna medan de försöker att inte inse hur patetiska de är. Hoppas jag på iallafall.

Jag hoppas att de som mår bra med sig själva av att se ner på andra människor någonstans innerst inne inser hur mycket de förlorar och hur små människor de egentligen är. Hade jag kunnat så hade jag bjudit in hela Malmö till världens största fest där alla fick komma in, ingen står på listan och i dörren hade jag stått och gett varje person en stor fet jävla kram. Jag tycker ju om er egentligen era jävla svin. Det är ju det som är problemet.

1 kommentar:

Linn sa...

du är så fin och bra! vi borde starta kramklubb. undrar om man får mycket ryggdunk när alla är välkomna eller om det bara gäller om det är jättesmalt och jättecreddigt? :)