7.23.2009

Brazil-pepp!

Är i Båstad, en vecka efter "alla andra" (eller ja... vem fan egentligen? Min förvisso fina lillebror och hans polare, övervintrade stekare, "kändis"-kåta blondiner. Är jag fördomsfull nu?) Well, hur som, veckan efter Tennisveckan är det Brassevecka på Båstadplayan. Så jävla najs. Bra musik, fantastisk stämning, mycket dans och framför allt fina brasilianskor som aldrig hört talas om size-zero ideal. Motsatsen till svälta överklassbrudar med solglasögon som sväljer dem hela. Så jävla skönt. Är inte ALLA kvinnor bara så mycket vackrare när de lyser av självförtroende och bär huvudet högt, även om det sitter en valk över byxlinningen, eller dallrar kring överarmarna? Nu svävar jag ut ytterligare, men det jag egentligen ville säga (som jag bestämt tror att jag glömt nämna) är att på måndag sitter jag i ett flygplan på väg mot Brasilien! Kan ni fatta vad sjukt?

P.S. För att allt ska vara så PK nuförtiden kan jag ju sticka in att det är jävligt attraktivt med smala smärta kvinnor som trivs i sina kroppar, de med. Men man ser ju direkt på personer när de inte ser ut som de själva vill. När de är pressade och osäkra och bara vill tvinga in sin kropp i något sjukt ideal. Det är tyvärr aldrig snyggt.

Inga kommentarer: