2.26.2009

FOTOALBUM -08 (III)

bild 010-pola bild 098-pola IMG_3960-pola

IMG_3293-pola IMG_3554-pola IMG_3580-pola

IMG_3735x-pola IMG_3689-pola IMG_4182-pola
Juli.

Älskling fyllde år och fick fina presenter! Samma kväll såg vi Lupe Fiasco på KB och somliga har haft lyckotinnitus sen dess. Vi grillade och drack öl på sommarön, sen bar det av med tåg till Tyskland. På SPLASH! festival samsades vi med äckliga kapputtniks, tyskar och Jay-Z. Dizzee Rascal, M.O.P, Dead Prez, Ice Cube och Shaggy. Bland andra. Vi eldade i geggamojjan och drog vidare till Prag. Efter att ha spenderat all min vakna tid på resande fot med mina fyra pojkkompisar + pojkvän hann jag hem till tjejerna för att mysa på Falsterboplayan också. Fin månad.



IMG_4310-pola IMG_4381-pola IMG_4739-pola

IMG_4902-pola IMG_4942-pola image_gallery2-pola

IMG_5073-pola IMG_4960-pola n512248355_1314269_6369-pola
Augusti.

Vi gjorde en gruppresa till Bakken, där vi gjorde valuta för åkbandet tusen gånger om med hjälp av Polyp. Kort därefter drog jag och Per upp till Götet för Way Out West. Jag dog på N*E*R*D. Sen vart det åka av på riktigt... Min prisresa till New York med Elin Kling (och hennes Gustaf), bo på Maritime Hotel, hänga på Soho House, shoppa på Barney's och SAKS, äta på Matsuri och Waverly Inn, komma hem med Christian Louboutin. Tre dagar var det, ja. Hemma igen i tid till att fira av den svenska sommaren med världens sjukaste grekiska fest.



IMG_5311-pola 1-pola IMG_5517-pola
IMG_5623-pola IMG_5592-pola IMG_5817-pola
September.


Lazee och Leslie uppträdde på den förstnämndes releasefest på Skeppsbron. Jag och Vicks hade en sista night-out och det var verkligen höst. Sprang hem i ösregn med trasiga skor. Kort därpå höll jag avskedsfest för resten av gänget, och tog mitt pick och pack för att spendera hösten i Barcelona. Bytte blogg. Gick i skolan, turistade och njöt av sommaren ett tag till.

My summary of the past year is later than ever, but I'm almost done now...

1 kommentar:

Anonym sa...

härliga bilder o riktigt läcker design på bloggen!