2.26.2009

13 november 2005

ojoj,
imorgon för ett år sedan.

livet är fett märkligt, ena dagen är man säker på att man inte kan leva utan någon. sen hittar man sig själv i full gång att göra det. och det går. trögare, men det går. believe it or not.

shit, ett år. det är så mycket som förändrats men när man tittar närmre är det egentligen ingenting. jag var som nu redan då, och det var fan du med.

FÖR HELVETE DET HAR GÅTT ETT ÅR. visst har det varit upp och ner men jag är rädd att om vi inte gör något nu så... kanske... är det redan för sent? det är min jävla attityd och din konflikträdsla som skiljt oss åt och hur fan löser man en knut om det inte finns några lösa ändar att dra i?

jag vill bara hitta värmen igen för den behövs. mitt hjärta börjar stelna och ni vet hur det är,
det är då man blir en dålig människa.



För helvete det har snart gått fyra år.

1 kommentar:

Unknown sa...

I love all the polaroids, so cool. x