2.01.2009

Backspegeln finale

September
IMG_5350
Lazees releasefest på Skeppsbron, sista natten mina älskade Din Sko-skoletter fick leva...

1
Jag flyttade till Barcelona och utforskade staden... I shorts!

IMG_5736
Bikini med Topaz första utekvällen i Barca... Fler skulle det bli!

Oktober
IMG_6270
Mina Steve Madden-skor är de bästa partyskorna någonsin. Aldrig ont i fötterna med dem!

1
Min älskling kom och hälsade på den sista shorts-helgen. I november kom hösten till sist...

November
wx
... men inte behövde man ha på sig en massa kläder för det?

3
Mina lårhöga boots från Zara var bästa Barcelona-köpet!

December
of
... eller förresten, det bästa köpet var utan tvekan min nya kamera! Canon EOS 450D.

2
Nyår hemma i Malmö igen, och jag tog fram mina Louboutins för första gången.

Ett värdigt sätt att avsluta mitt outfit-år 2008!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du klär dig så hilma snyggt:)

Anonym sa...

Väldigt fina outfits! :) jag tänkte fråga vad du har för en kamera och objektiv, är det en canon eos 450D? och objektiv 18-55mm?

Anonym sa...

Fika, when?:)

Anonym sa...

va gjorde du i barcelona? hur länge var du där? jag funderar på att flytta dit i höst o läsa spanska eller nått. rekommenderar du att bo i barcelona?

Anonym sa...

galet snyggt! var har du köpt din leopard sjal? för en sådan skulle jag verkligen kunna tänka mig!

Anonym sa...

Har inge gillar stövlar som går till låren men nu när jag såg dina så blev ja helt förälskad i modellen. du vet inte vart man kan beställa liknande modell? har försökt leta men jag tycker de e svårt att hitta snygga som inte finns på sexsidor ;p

Mvh Tessan