3.29.2010

Nytt i garderoben

sh

tig

mil

leo2

tur

Måste ju visa upp mina senaste köp!

1. Shortsen från the Garden Collection var perfekta (dock var linnet mycket större än jag förväntat mig, så det blev inget köp). Valde de mörkare linneshortsen framför de ljusare. Jag kommer att matcha med mitt favoritbälte från Benetton.

2. Köpte även de blommiga tightsen från Garden Collection. Mönstret gör mig glad!

3. Jackan köpte jag från H&Ms herravdelning för ett tag sedan när de hade kampanj på alla jackor för 199 kr. Perfekt!

4. Den här skjortan/blusen från Weekday har jag väntat på hela våren. Spanade in den på internet, och jag var nog inte den enda eftersom den tog slut ungefär direkt...

5. Eftersom jag inte hittar mitt turkosa nagellack jag köpte i Paris så fick det bli två nya från H&M. Har längtat efter turkosa naglar sedan i höstas!

These are my most recent purchases. Remember to watch my closet on Fabset.com

1 kommentar:

Little Peaché sa...

fab fab fab!
allt var kanonsnyggt!

puss