3.29.2010

På gång...


H&Ms vår/sommar 2010



Acnes höst/vinter 2010

Bloggarna fylls just nu av bilder från pressvisningar inför vad som väntas landa i butiker längre fram i sommar och höst. Jag gillar verkligen väskan och halsbandet som Sofi Fahrman spanade in hos H&M.

Jag gissar att vi kommer få se oss mätta på Acnes maffiga höst och vinter-kollektion under de kommande månaderna... Bland päls, läder och galna skor hittade Michaela Forni ett par lite mer sansade (som jag dock antar är från pre-fall kollektionen?) som nästan får mig att sluta drömma om Atacoma-skorna och börja spara inför vintern istället. Den fina grå/beige skinnjackan är inget annat än en riktig dröm den med.

A few things I really like which will be out in stores this summer and fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du när dessa grejer från h&m kommer ut i butik? :)

Jasmin sa...

anonym: nej tyvärr! tyckte jag såg en tjej med väskan häromdagen, men har inte sett något i butik än. spanar på!