6.16.2009

Sumatra 7-14 maj

IMG_4624

IMG_4628

IMG_4670

Jahja Datoek Kajo

Koto Gadang

Sumatra Coffee

Lake Maninjau

Lake Maninjau

Canyon Café

Fängelseinteriör

Padang

Sirsak and perfect sunset

Red snapper

Ni får förlåta, men retro-resdagboken kommer att vara påtaglig här på bloggen. Men ni kanske rentav tycker det är trevligt? Jag tycker väldigt mycket om mina foton från resan, och jag hoppas att de iallafall kan förmedla någon promille av våra fantastiska upplevelser... Här är några väl valda från vår vecka på Sumatra, då vi bodde i Bukittingi, besökte min stamfaders minnesplakat i Koto Gadang, åkte moppe till Lake Maninjau samt avslutade med några perfect sunsets med perfect seafood i Padang.

Photos from our trip around West Sumatra, where we visited Bukittingi, Koto Gadang, Lake Maninjau and Padang.

2 kommentarer:

Veronica sa...

fina bilder!!:)
måste även få fråga, hur/var har du gjort din header?:) den är snygg!

Jasmin sa...

Tack Veronica! Jag laddade ner ett typsnitt som heter May queen (du kan googla det) och sen bara skrev jag med det i ett ritprogram. Hoppas det kan hjälpa :)