6.20.2009

Onsdagkväll

IMG_5532

IMG_5551

IMG_5572

IMG_5562

IMG_5567

IMG_5581

IMG_5585

Onsdagskvällen började med att jag gick för att se lillasyrrans kille spela med sitt band på Babel. Momofoko heter de, och de är jävligt grymma. Stället var nästan fullpackat och jag blev överlycklig av att se så många kära ansikten på samma gång. Jag kände mig som ett lyckorusigt litet vilddjur som blivit återförenat med sin flock. Efter det blev det bara bättre och bättre, då jag fortsatte till Debasers uteservering för att möta upp med än fler gamla kamrater för ett efterlängtat reunion-häng. Stämningen och humöret var sedan länge uppe bland molnen, så det var upplagt för en fantastisk natt när vi sedan drog vidare (tillbaka) till Babel. Det var inte helt fel att Kärleksklubben råkade husera sin sommarsatsning Hawaii och hade bjudit in kanske den bästa DJn på år och dagar... Fantastique.

This wednesday Momofoko played at Babel, I met up with old friends at Debaser and then we all went back to Babel to dance the night away. It was an amazing evening, I've worn a big smile ever since!

2 kommentarer:

lina sa...

bad använder du för kamera och hur får du så snygg kvalitét på bilderna? :)

Pablo sa...

ahhaah good times