5.03.2010

por

prof

bal

I lördags var jag på Värmlands nations 350års-jubileumsbal med mina föräldrar. De är båda värmlänningar och pluggade här i Uppsala när det begav sig. Det var väldigt kul att hänga med på bal och träffa många av deras gamla vänner och bekanta. Vi åt middag, sjöng och lyssnade på fina tal på Uppsala slott, dansade och drack drinkar på Värmlands och åt pyttipanna fram på småtimmarna. Kvällen till ära hade jag tagit fram mammas gamla balklänning också, är den fin eller vad? Och farmors päls, det allra finaste jag har i min garderob.

Klänning - Mammas
Päls - Farmors
Väska - Mormors (... är jag lyckligt lottad eller vad?)
Skor - Din Sko
Smycken - Tiffany's, blandat från Indonesien och Brasilien

3 kommentarer:

Livingroom sa...

så fin du var!

Anneli sa...

Ja du var verkligen jättefin! Pälsen var ju i en klass för sig!

Linka sa...

finfina ni var!