1.23.2010

Paris, dag 4

IMG_9555
Colette hade skyltat med "Mount Blushmore" - Karl, Donatella, Anna och John. Ser ni dem?

IMG_9569
Sen bar det av till Centre Pompidou!

IMG_9574

IMG_9578

IMG_9597

IMG_9633
... sen var det hejdå Paris, för denna gången!

Sista dagen shoppade lillebror sneakers på Colette, sen inspekterade vi Centre Pompidou där jag inte varit förut. På kvällen gick vi och såg Avatar 3D (andra gången för mig). Den är verkligen mäktig, jag är så sjukt svag för riktiga sorfilmer, och Avatar kan vara den största någonsin. Kommer garanterat att gå och se den igen, det är sådana filmer som kommer att rädda biograferna. Kan liksom bara ses på bio. Föreställningarna säljer slut på tre sekunder här i Uppsala! Well... Paris, för att återknyta. Fantastisk stad. Längtar dit igen. Till våren hade jag velat ta en weekend och uppleva staden i ljus och värme, det har jag inte gjort ännu. Någon som är sugen?

The last day in Paris we went to Colette, Centre Pompidou and the cinema. I loved Paris! Would like to go back in the spring time...

Inga kommentarer: