5.01.2009

Tallulahlelujah!

zyf2nl

t7jq5s

ei78fq
Foto: thecobrasnake.com

Fick ganska mycket gjort igår, ändå. Hann t.o.m. vaxa benen (fan, Martin! hihi) Det var första gången för mig. Vaxet såg ut som kola och det gjorde inte alls ont. Brände lite av värmen bara. Har tydligen för små hårstrån på benen, så de ville liksom inte följa med allihop. Ville bara skryta lite om detta lyxproblem. Nu måste jag fortsätta packa. VI ÅKER IMORGON. Sicko. Vill bara se ut som Tallulah Morton hela semestern, pretty please?

5 kommentarer:

FASHION CHALET sa...

she is gorgeous
a definite muse


love the blog :)




xo!!

vicks sa...

jag har precis vaxat mig. jag har för mycket tjocka långa äckelhår så inget följer med KUL! dessutom tar det typ trettionio timmar. svinkul. döööööööööö

Emii sa...

Hej!

Ska vi samarbeta eller länka till varandra? Isåfall kan du plocka bilder från oss som du önskar ;)
www.sverigesvanner.eu
"malmö streetstyle"
Ciao
Mail: malmostreetstyle@live.se

Pari sa...

sjukkt fin blog :)
heftigar bilder

Jasmin sa...

Tack o tack!